Clubkampioenschappen RBC

Sint-Oedenrode – De Rooise badmintonclub heeft na vier jaar (door corona was dit niet mogelijk) de clubkampioenschappen weer opgepakt. Dit leverde weer heel mooie en spannende wedstrijden op.

Poule A heren: Voor de derde en vierde plek hadden Tonny Verberk en Frank van Damme zich geplaatst. Deze wedstrijd werd gewonnen door Tonny met 21-17 / 21-18. Tonny heeft jarenlang gebadmintond in de landelijke competitie bij Badminton Nederland en dat kwam hem nu zeker goed van pas. Clubkampioen bij de heren is: Mark Kersten. Mark moest de titel verdedigen en speelde dit jaar tegen zijn teamgenoot, Bob Heijmans, Mark won deze partij met 21-15 / 21-12.

Winnaar in Poule B heren is Jeroen Leenders. Zijn tegenstander was Wil Krijnen. Uitslag: 21-17 / 21-9. Clubkampioen bij de dames is: Kitty van der Zanden-Albers. Wederom speelden Kitty en Marijke Veldkamp de finale tegen elkaar. Kitty won deze in een tweesetter met 21-16 / 21-16.