Nieuwe samenwerking met F-sports NL

F-Sports.nl en RBC hebben de handen ineen geslagen en besloten om een samenwerking aan te gaan.
Dit houd in dat we elkaar gaan helpen met de het vergroten van de bekendheid.
Verder zullen wij badminton spullen kunnen inkopen tegen een goedkoper tarief en zullen wij in de toekomst onze shirts laten sponsoren door F-sports NL.

Floris van F-sports is heel blij met de samenwerking:

We zijn een jong bedrijf (4 jaar oud) maar onze badminton ervaring is al veel langer van kracht.
Daarom hebben we er voor gekozen om met een leuke gezellige club als deze een samenwerking aan te gaan.
Leden van RBC kunnen via onze website producten aanschaffen tegen een korting van 10%, uiteraard rekenen we geen verzendkosten.
We zijn verheugd om met deze vereniging samen te werken want de sport is voor hun ook een verslaving net zoals wij dat vinden.
Qua passie en beleving past dat geheel bij onze werk en denkwijze.

Leden kunnen hun badmintonspullen op de website van F-sports aanschaffen tegen een korting van 10%.
Mochten leden daarin geïnteresseerd zijn, dan kunnen zij de promotiecode opvragen binnen de club.
De facebook-pagina is te bezoeken via Facebook
Wij kijken erg uit naar de nieuwe samenwerking!